Liceul Teoretic „George Pop de Băsești”


Liceul Teoretic „George Pop de Băsești” Targu Lapus
OFERTA MANAGERIALĂ2025-2026

 

Nr. 122 / 20.08.2025

 

OFERTA MANAGERIALĂ

ANUL ȘCOLAR 2025-2026

 

1. Viziune și misiune

 

  • Viziune:

Formarea unor absolvenți competitivi, adaptați cerințelor societății moderne, capabili să continue studiile la nivel universitar și să se integreze activ pe piața muncii.

  • Misiune:

Asigurarea unui act educațional de calitate printr-un învățământ modern, centrat pe elev, bazat pe inovație, parteneriate și respect pentru valori.

 

2. Domenii de activitate

  1. Curricular - dezvoltarea și modernizarea ofertei educaționale.
  2. Extracurricular – organizarea de activități culturale, artistice, sportive și de voluntariat.
  3. Resurse umane – perfecționarea continuă a cadrelor didactice.
  4. Resurse materiale și financiare – modernizarea infrastructurii școlare și atragerea de fonduri externe.
  5. Parteneriate și comunitate – colaborare cu instituții de învățământ, ONG-uri, companii și autorități locale.
  6. Consiliere și orientare – sprijinirea elevilor în alegerea carierei și dezvoltarea personală.

 

 

 

 

 

 

3. Obiective generale

  • Creșterea calității actului educațional prin metode moderne de predare-învățare.
  • Digitalizarea procesului educațional (cataloagele electronice ) și integrarea instrumentelor IT&C.
  • Promovarea valorilor etice, civice și multiculturale.
  • Dezvoltarea spiritului antreprenorial și a competențelor transversale.
  • Crearea unui mediu sigur, incluziv și stimulativ pentru toți elevii.

 

 

 

 

4. Ținte strategice

Academice: rata de promovare la examenele naționale peste 75%; participarea la olimpiade și concursuri.

Profesionale: minimum 50% dintre absolvenți admiși în universități sau integrați pe piața muncii.

Infrastructură: modernizarea sălilor de clasă; dotarea cu table interactive și platforme online.

Resurse umane: minim 50% dintre profesori implicați anual în programe de formare continuă.

Parteneriate: realizarea a minimum 5 proiecte educaționale/an cu instituții din țară și străinătate.

Imagine și atractivitate: creșterea cu 20 % anual a numărului de elevi înscriși.

 

 

 

 

 

5. Direcții de acțiune

  • Didactic: implementarea unui curriculum modern și flexibil.
  • Organizațional: dezvoltarea unui management participativ, bazat pe comunicare transparentă.
  • Financiar: atragerea de sponsorizări, fonduri europene și parteneriate public-private. Resurse umane: minim 50% dintre profesori implicați anual în programe de formare continuă.
  • Parteneriate: realizarea a minimum 5 proiecte educaționale/an cu instituții din țară și străinătate.
  • Imagine și atractivitate: creșterea cu 20 % anual a numărului de elevi înscriși
  • Organizațional: dezvoltarea unui management participativ, bazat pe comunicare transparentă.
  • Financiar: atragerea de sponsorizări, fonduri europene și parteneriate public-private.
  • Social: implicarea elevilor și profesorilor în acțiuni și proiecte de voluntariat .

 

Director,

profesor Mihaiela Magdalena ZIMA